Dla firm
Dla inwestorów
Szukaj inwestora
Wyświetl aktualną listę inwestorów
Szukaj firmy
uzdrowiska.pl

Dane kontaktowe:
Edyta Marciniak
www:
e-mail: biuro@uzdrowiska.pl

 

 

Głównym założeniem działalności portalu jest umożliwienie powszechnego dostępu do zintegrowanej, wielotematycznej informacji o bazie leczniczej, zabiegowej, usługach medycznych, rehabilitacyjnych i akomodacyjnych udostępnianych przez uzdrowiska i sanatoria na terenie całego kraju.

Portal stwarza uzdrowiskom efektywny i nowoczesny kanał dostępu do potencjalnego klienta, wspomaga ich promocje i kreuje pozytywny wizerunek ośrodków świadczących wybrane usługi.


Strategia rozwoju portalu bazuje na trzech filarach:


1. Sprecyzowany rynek usług (uzdrowiska oraz miejscowości sanatoryjno-wypoczynkowe z oferta sanatoriów, hoteli, pensjonatów, noclegów, bazy gastronomicznej, rekreacyjnej, atrakcjami turystycznymi)
2. Grupa docelowa klientów korzystających z usług uzdrowiskowych
3. Kanały komunikacji
– reklama w Internecie i prasie branżowej
– siec ekranów LED w dużych miastach.


Grupy odbiorców


Potrzeby realizowane i zaspokajane przy udziale portalu są ściśle związane z naturalnym dążeniem człowieka do utrzymywania i poprawiania swojej kondycji psychofizycznej i zdrowotnej.

Portal skierowany jest do:
1. Osób w różnym wieku, z różnego rodzaju schorzeniami wymagającymi leczenia uzdrowiskowego i sanatoryjnego. Ta grupa nastawiona jest na korzystanie z bazy zabiegowej i leczniczej w celu powrotu do zdrowia lub jego poprawy.
2. Osób odwiedzających uzdrowiska w celach wypoczynkowych z możliwością poprawy własnej kondycji.

 

Grupa ta zwraca uwagę na jakość usług wraz z infrastruktura wypoczynkowo-rekreacyjna. Model biznesowy portalu opiera sie na:
– opłatach za korzystanie z możliwości promocji na portalu oferowanych usług
– prowizji za pośrednictwo w sprzedaży usług uzdrowiskowych
– opłatach z tytułu reklam na ekranach LED

 

Stałe i systematyczne rozwijanie i uaktualnianie zasobów informacji, profesjonalizm, fachowość kadry i innowacyjność projektu zapewnia osiągniecie sukcesu finansowego i przewagę konkurencyjna na rynku.

Pozyskane fundusze firma przeznaczy na: budowanie kanałów sprzedaży, wzmocnienie marki, działania marketingowe i osiągniecie przewagi konkurencyjnej.

Partnerzy konferencji
Firmy w projekcie
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
strony internetowe Wałbrzych HM sp. z o.o. www.hm.pl | hosting www.hb.pl