![]() |
Dane kontaktowe: |
Głównym założeniem działalności portalu jest umożliwienie powszechnego dostępu do zintegrowanej, wielotematycznej informacji o bazie leczniczej, zabiegowej, usługach medycznych, rehabilitacyjnych i akomodacyjnych udostępnianych przez uzdrowiska i sanatoria na terenie całego kraju.
Portal stwarza uzdrowiskom efektywny i nowoczesny kanał dostępu do potencjalnego klienta, wspomaga ich promocje i kreuje pozytywny wizerunek ośrodków świadczących wybrane usługi.
Strategia rozwoju portalu bazuje na trzech filarach:
1. Sprecyzowany rynek usług (uzdrowiska oraz miejscowości sanatoryjno-wypoczynkowe z oferta sanatoriów, hoteli, pensjonatów, noclegów, bazy gastronomicznej, rekreacyjnej, atrakcjami turystycznymi)
2. Grupa docelowa klientów korzystających z usług uzdrowiskowych
3. Kanały komunikacji
– reklama w Internecie i prasie branżowej
– siec ekranów LED w dużych miastach.
Grupy odbiorców
Potrzeby realizowane i zaspokajane przy udziale portalu są ściśle związane z naturalnym dążeniem człowieka do utrzymywania i poprawiania swojej kondycji psychofizycznej i zdrowotnej.
Portal skierowany jest do:
1. Osób w różnym wieku, z różnego rodzaju schorzeniami wymagającymi leczenia uzdrowiskowego i sanatoryjnego. Ta grupa nastawiona jest na korzystanie z bazy zabiegowej i leczniczej w celu powrotu do zdrowia lub jego poprawy.
2. Osób odwiedzających uzdrowiska w celach wypoczynkowych z możliwością poprawy własnej kondycji.
Grupa ta zwraca uwagę na jakość usług wraz z infrastruktura wypoczynkowo-rekreacyjna. Model biznesowy portalu opiera sie na:
– opłatach za korzystanie z możliwości promocji na portalu oferowanych usług
– prowizji za pośrednictwo w sprzedaży usług uzdrowiskowych
– opłatach z tytułu reklam na ekranach LED
Stałe i systematyczne rozwijanie i uaktualnianie zasobów informacji, profesjonalizm, fachowość kadry i innowacyjność projektu zapewnia osiągniecie sukcesu finansowego i przewagę konkurencyjna na rynku.
Pozyskane fundusze firma przeznaczy na: budowanie kanałów sprzedaży, wzmocnienie marki, działania marketingowe i osiągniecie przewagi konkurencyjnej.