![]() |
Dane kontaktowe: Wojciech Wesołowski tel: 603 354 509 e-mail: w.wesolowski@tmssoft.pl |
Spółka oferuje rozwiązania informatyczne wspomagające prace pracowników mobilnych (przedstawicieli handlowych, doradców klientów, serwisantów, konsultantów itp.) oraz rozwiązania pozwalające na optymalizację procesów zarządzania w rozproszonej sieci pracowników mobilnych.
Tailored Mobile Solutions S.A. (TMS) rozwija dwa podstawowe produkty.
SFA (Sales Force Automation) przeznaczony dla przedstawicieli handlowych i doradców klienta. Produkt został dostosowany do specyficznych branż np. branży mięsnej, księgarskiej, finansowej, ubezpieczeniowej.
Drugim produktem jest FFA (Field Force Automation) dedykowany dla pracowników serwisowych np. serwisanci stacji paliw, klimatyzacji, mechaników samochodowych, pracownicy branży ochroniarskiej.
Dewizą firmy jest kreowanie nowej rzeczywistości działalności gospodarczej poprzez udostępnianie potrzebnych informacji w każdym miejscu i czasie za pomocą urządzeń mobilnych (smartfony, PDA, tablety), jak również zapewnienie wielostronnej komunikacji i przesyłania danych. Ambicją Tailored Mobile Solutions S.A. jest dostarczanie systemów intuicyjnych w użyciu, jak również dopasowanych do indywidulanych wymagań i potrzeb użytkownika oraz branży, w jakiej system będzie wykorzystywany.
W konstrukcji oferowanych systemów są wykorzystywane najnowsze technologie i uwzględniane ostatnie trendy w projektowaniu, wyglądu aplikacji i prezentacji danych. Wykorzystanie systemów TMS w działalności gospodarczej usprawnia i dyscyplinuje procesy w firmie zwiększając jej konkurencyjność i przynosząc wymierne efekty ekonomiczne.
Wykorzystanie urządzeń tego typu zapewnia pracownikom znacznie większa swobodę pracy w każdym momencie i lokalizacji pracownika.
Z dostarczanych przez nas rozwiązań korzystają firmy, których obroty przekraczają 250 mln zł i jak również firmy handlowe zatrudniające poniżej 50 pracowników.
Dzięki indywidualnym rozwiązaniom IT jesteśmy w stanie dostosować się do wewnętrznych procesów stosowanych przez naszych odbiorców.
Świadczenie wysokiej jakości usług naszym Klientom pozwoliło na zbudowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu.
Model sprzedaży:
TMS sprzedaje swoje produkty w dwóch modelach: inwestycyjnym i SaaS.
W modelu inwestycyjnym klient ponosi jednorazową opłatę dzięki, której staje się właścicielem zakupionych licencji. Dodatkowo kontrahent co roku może wykupić maintenace, który umożliwia upgrade aplikacji do najnowszej wersji.
Drugi model SaaS pozwala klientom kupić usługę na określony czas, dzięki której ma dostęp do aplikacji utrzymywanej na serwerach TMS.