Dane kontaktowe: Łukasz Kurjata tel.: +48 74 648 04 89 tel. kom.: +48 606 999 176 www: www.chameleonvision.pl Kontakt z: luku@chameleonvision.pl |
Chameleon Vision
Interaktywne rozwiązania dla poszukujących informacji
Chameleon Vision jest innowacyjną agencją reklamową działającą na polskim rynku od lutego 2010 roku. Firma została założona w związku z zaobserwowaniem nowych trendów rynku reklamowego w krajach Europy Zachodniej oraz wzrostem popularności i zapotrzebowania na nośniki interaktywnych treści multimedialnych.
Działalność firmy ukierunkowana jest na oferowanie kompleksowych rozwiązań z dziedziny interaktywnych produktów Digital Signage (publiczne odtwarzacze treści – Digital Out-Of-Home).
Celem takiej reklamy jest dostarczanie wiadomości kierowanych do konkretnych miejsc i o określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza (local advertising). Duża i szybka zmienność treści wymaga stosowania monitoringu i zarządzania online wyświetlaczami za pomocą CMS (specjalistyczny system umożliwiający łatwe zarządzanie strukturą oraz treścią bez konieczności znajomości zaawansowanej technologii informatycznej).
Oferowane systemy zmieniają dotychczasową, statyczną metodę promocji, w dotykową, interaktywną formę reklamy zdolną wyświetlać obrazy, animacje, filmy oraz emitować dźwięki, wyposażoną w sensory dotyku oraz systemy wykrywania ruchu. Nasze produkty znajdują zastosowanie wszędzie tam, gdzie ludzie poszukują informacji. Realizowany projekt wykorzystuje potencjał takich dziedzin jak: informatyka, elektronika i telekomunikacja.
Znajdując lukę istniejącą na polskim rynku nośników interaktywnych firma wprowadziła w pierwszym etapie działalności następujące produkty:
Stand interaktywny – kiosk informacyjny wyróżniający się dużym ekranem dotykowym (typowy rozmiar wyświetlacza 42-46 cali), którego główną zaletą jest to, że jest widoczny z dużo większej odległości niż typowe infokioski. Jego obsługa nie stanowi bariery dla osób słabowidzących lub poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Interaktywne okno – interaktywna folia dotykowa nałożona np. na szybę wystawową, na którą pada obraz np. z projektora. Widz ma możliwość sterowania za pomocą palca aplikacją zainstalowaną w dołączonym do zestawu komputerze.
Interaktywna ściana, podłoga, bar – systemy wyposażony w detektor ruchu, projektor, komputer i inne. Za pomocą animowanego przekazu można np. promować ofertę klienta na dużej powierzchni np. poprzez łączenie ze sobą kilku systemów szeregowo.
Projekcja holograficzna – system prezentacji do pomieszczeń o niskim natężeniu światła. Na specjalnym półprzezroczystym ekranie wyświetlany jest obraz z rzutnika. Wszystkie kolory oprócz czarnego odtwarzane są na ekranie, kolor czarny sprawia, że widz może obserwować, co dzieje się za ekranem. Sprawia to wrażenie powstania hologramu.
Duże możliwości konfiguracji systemów, zarówno pod względem wielkości, kształtów, a także niepowtarzalności aplikacji interaktywnej powodują, że taka wersja reklamy, to skuteczny sposób na dotarcie i przyciągnięcie uwagi klienta, pozwalający interaktywnie promować i informować o usługach i produktach przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku.