![]() | |
Dane kontaktowe: | |
Call2ActionTV – nowa jakość komunikacji
Reklamodawcy poszukują dziś nowych form dotarcia do konsumentów, efektu zaskoczenia i wejścia w interakcję z odbiorcą. Takie możliwości daje im telewizja docierająca do widza poza domem (Out of Home TV). Call2Action to spółka oferująca dedykowaną formę OOH TV w Polsce. Call2Action specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla rynku reklamy oraz w sprzedaży przestrzeni reklamowej na ekranach multimedialnych wykorzystujących technologię Digital Signage. Digital Signage ma szereg zalet, które coraz częściej są dostrzegane przez reklamodawców:
• Możliwość regionalizacji lub dywersyfikacji przekazu reklamowego
• Szybkie rozpoczęcie lub przerwanie emisji kampanii reklamowej
• Wysoka skuteczność przyciągania uwagi odbiorców
• Atrakcyjny sposób prezentowania informacji
• Możliwość szybkiej aktualizacji treści
• Oszczędność kosztów
Call2ActionTV pozwala prowadzić ogólnopolskie kampanie, oferując swoim klientom możliwość komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych
nośników. Ekrany Call2Action są montowane w strefach zwiększonej percepcji klientów w sieciach handlowych, obiektach rozrywkowych czy też ciągach
komunikacyjnych. Strategiczne ulokowanie monitorów przy kasie bądź w innych miejscach sprzedaży pozwala na efektywne dotarcie z wybranym komunikatem
do wielu odbiorców. Jego atrakcyjność podnosi dodatkowo estetyka wykonania ekranów oraz kontent programowy, który zawiera takie informacje, jak: wydarzenia z Polski i ze świata, wskaźniki giełdowe, kursy walut, imieniny czy informacje pogodowe. Wykorzystanie ruchomego obrazu jest bardziej efektywne od klasycznych nośników. Oznacza to, że Call2ActionTV jest atrakcyjnym medium dla każdego reklamodawcy, który chce wyjść poza tzw. szum reklamowy i dotrzeć
do klienta w okolicznościach, kiedy jest on zdecydowanie bardziej skoncentrowany na przekazie reklamowym, który dodatkowo stanowi istotny element informacji
o produkcie. Poza sprzedażą czasu reklamowego Call2Action zapewnia pełen zakres usług pozwalających zaprojektować i zbudować sieć OOH TV. Uwzględniając
indywidualne potrzeby klienta, gwarantuje rozwój, utrzymanie i kompleksową usługę zarządzania powstałą siecią. Rynek Digital Signage jest obecnie w fazie wzrostu i poprzez analogię do rynków zagranicznych, w tym amerykańskiego oraz brytyjskiego, prognozowany jest jego intensywny rozwój. Według raportu przygotowanego przez CR Media Consulting*, również w Polsce, rynek ten będzie się w najbliższych latach dynamicznie rozwijał. Zdecydowanie najszybszy
wzrost osiągnie w przyszłym roku segment „Sklepy FMCG”, w których ilość nośników wzrośnie o 240%. Według specjalistów z CR Media Consulting zdobędzie
on także pozycję lidera z 38% udziałem pod względem liczby generowanych kontaktów. Ten sam raport szacuje, że przez najbliższe 4 lata przychody
reklamowe rynku Digital Signage będą średnio rosły o 64% rocznie i osiągną pułap 166,7 mln zł w 2012 roku. W Polsce perspektywy rozwoju rynku OOH TV są
obiecujące i wszystko wskazuje na to, że będzie się on dynamicznie rozwijał. Efektywność tradycyjnych mediów maleje, zainteresowanie nowoczesną technologią Digital Signage – stale rośnie