Dla firm
Dla inwestorów
Szukaj inwestora
Wyświetl aktualną listę inwestorów
Szukaj firmy
Breednets.com

Dane kontaktowe:

Krzysztof Filipecki

tel.: +48 505 428 378

e - mail: k.filipecki@breednets.com

 

Międzynarodowa platforma społecznościowa dla branży zoologicznej

POMYSŁODAWCA

Inicjatorem pomysłu na stworzenie innowacyjnej platformy elektronicznej dla branży zoologicznej jest Krzysztof Filipecki – manager projektów IT oraz profesjonalny hodowca zwierząt, który od 2009r. zrealizował z sukcesem przeszło 100 różnych projektów IT prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SYNERGON.

PROJEKT

Breednets.com będzie innowacyjną w skali globalnej hybrydą rozwiązań internetowych, platformą elektroniczną dedykowaną dla rynku zoologicznego. Innowacyjność pomysłu kryje się w dostarczeniu na rynek zoologiczny serwisu internetowego opartego o mocny filar mechanizmów społecznościowych wzbogaconych o udoskonalone mechanizmy e-commerce. Dodatkowo serwis zostanie wyposażony w przydatne dla środowiska zoologicznego aplikacje oraz aplikacje na urządzenia mobilne i odpowiadające im aplikacje desktop niezależne od używanego systemu operacyjnego. Zbudowana platforma dostarczy niezbędne narzędzia oczekiwane od dłuższego czasu przez branżę zoologiczną oraz zrealizuje potrzeby zachować społecznych, potrzeby dokonywania bezpiecznych transakcji międzynarodowych.

DLACZEGO BRANŻA ZOOLOGICZNA ?

Z przeprowadzonych badań wynika, że  rynek branży zoologicznej wykazuje wysoki potencjał rozwojowy oraz szeroki zasięg globalny wynikający z międzynarodowego charakteru branży hodowlanej.

  1. 540mln właścicieli psów rasowych na świecie
  2. 1,2mln przyrost roczny psów rasowych w Europie
  3. 7mln psów i 5,5mln kotów w Polsce
  4. 430mln EUR wydane w 2011 na karmę dla psów i kotów w Europie
  5. 804mln zł wydane w 2011 roku w Polsce na karmę dla psów
  6. Według badań RMF FM, 68% populacji w Polsce jest posiadaczami zwierząt domowych
  7. 70% właścicieli psów i kotów to hodowcy dokonujący transakcji zakupu zwierząt przez Internet ze względu na odległości dzielące sprzedającego i kupującego. Decyzje podejmowane są w oparciu o informacje publikowane w Internecie.

 

MODEL BIZNESOWY

W przypadku platformy Breednets.com mówimy o mieszance modeli biznesowych:

  • Dopłaty za wyróżnienia
  • Dopłaty za usługi premium
  • Plany abonamentowe dla aplikacji
  • System przedpłat dla usług platformy
  • Prowizje od transakcji kupna-sprzedaży: zwykła, aukcja, zakupy grupowe
  • Mikropłatności za wirtualne gadżety i prezenty
  • Kampanie reklamowe CPC / CPA

 

PRZEWAGA BIZNESOWA

  • Brak na rynku międzynarodowym serwisów udostępniających tak innowacyjne rozwiązania
  • Dostępność cenowa usług
  • Doskonała znajomość branży hodowlanej przy jednoczesnej wiedzy z zakresu stosowania technologii IT
  • Rozległe kontakty w branży zoologicznej

 

INWESTYCJA

Uzyskany kapitał w kwocie 500 tyś. zł. przeznaczony zostanie na wytworzenie platformy oraz kampanię promocyjną.

Partnerzy konferencji
Firmy w projekcie
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
strony internetowe Wałbrzych HM sp. z o.o. www.hm.pl | hosting www.hb.pl