Dla firm
Dla inwestorów
Szukaj inwestora
Wyświetl aktualną listę inwestorów
Szukaj firmy
Auto-Pack

Dane kontaktowe:

Grzegorz Górski

tel. . +48 536 411 198

mail: g.gorski@auto-pack.pl

 

Przestrzeń w pełni wykorzystana; Nowy wymiar Twojego bagażnika

 

Geneza pomysłu

Obecnie, szczególnie w krajach Europy środkowowschodniej, kupując samochód dla rodziny zwykle decydujemy się na kompromis pomiędzy małym oszczędnym autem miejskim a dużym vanem – czyli na kompaktowe samochody segmentu C lub B. Fakt ten znajduje potwierdzenie w statystykach sprzedaży. Jednak w zamierzeniach konstruktorów nie są to auta przeznaczone do podołania potrzebom obszernego auta rodzinnego. System AUTO-PACK rozwiązuje ten problem oferując optymalne wykorzystanie przestrzeni bagażowej a jednocześnie zestaw różnorodnych toreb i plecaków w pełni zaspokajający potrzeby kilkuosobowej rodziny.

Funkcjonalność i bezpieczeństwo

System AUTO-PACK to 8-10 toreb o formach idealnie dopasowanych do bagażników poszczególnych modeli samochodów ułożonych w dwóch warstwach. Składa się zwykle z 4-5 toreb podróżnych o różnych wymiarach, torby podręczne, torba izotermiczne na żywność, plecaki miejskie z kieszenią na laptop i inne. Podstawowe cechy produktu to:

  • Optymalne wykorzystanie bagażnika – elementy systemu wypełniają cały bagażnik wykorzystując jego kształty oraz krzywizny i zwiększając o około 20% dostępną przestrzeń bagażową;
  • Bezpieczeństwo podróży – system uniemożliwia przemieszczania się i wystawanie elementów poza przeznaczoną dla bagażu przestrzeń co jest podstawową zasadą bezpieczeństwa w podróży;
  • Łatwe określenie ilości możliwego bagażu - system  pozwala na dokładne i szybkie dostosowanie ilości bagażu do pojemności samochodu. Do auta spakować możemy tylko tyle ile zmieści się do toreb systemu;
  • Szybkość pakowania – postępowanie zgodnie z instrukcją wielokrotnie skraca czas pakowania samochodu i umożliwia włożenie wszystkich elementów systemu w czasie do 1 minuty;
  • Komfort podróżowania - sposób ułożenia toreb systemu uwzględnia umieszczenie w miejscach łatwo dostępnych zawartości najczęściej wykorzystywanych w podróży np. torba na artykuły spożywcze czy kosmetyczka,
  • Szerokie zastosowanie - każdy z elementów zestawu może funkcjonować niezależnie jako torby sportowe, podróżne, plecaki, torby na laptop itp.  i w tym zakresie zestaw pokrywa potrzeby kilkuosobowej rodziny.

Klienci i rynek

Podstawową grupą docelową są nabywcy nowych aut. Wejście na rynek Polski zaplanowano na jesień 2012. W kolejnych latach planowany jest rozwój sieci sprzedaży w krajach Europy środkowowschodniej i w Niemczech, a w następnym etapie ekspansja na pozostałe kraje Europy.  Głównymi kanałami dystrybucji mają być salony sprzedaży głównych importerów aut. Kanałami wspomagającymi strona internetowa, sieci sklepów wielkopowierzchniowych oraz sklepy z akcesoriami. Kluczowym elementem dla zapewnienia sukcesu będzie dynamiczne wejście na rynek i zajęcie na nim dominującego miejsca. Cel to zbudowanie na tyle silnej marki AUTO-PACK, aby zafunkcjonowała ona w świadomości klientów jako nazwa własnej tej grupy produktów. Głównym zadaniem będzie tu promocja sprzedaży w salonach sprzedaży wsparta reklamą kontekstową w prasie poradnikowej i motoryzacyjnej, silną obecnością na portalach społecznościowych oraz kampanią społeczną dotyczącą bezpiecznych zasad pakowania i podróżowania.

Ochrona pomysłu

Obecnie na rynku nie ma podobnego rozwiązania. Dlatego system AUTO-PACK oraz znak towarowy zostały zgłoszone do Urzędu Patentowego RP. Ochronie w ramach europejskiego wzoru przemysłowego podlegać będą także projekty/design do poszczególnych marek samochodów

Partnerzy konferencji
Firmy w projekcie
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
strony internetowe Wałbrzych HM sp. z o.o. www.hm.pl | hosting www.hb.pl