![]() | |
Dane kontaktowe: Wojciech Hadada, Prezes Zarządu |
Advice Online to zaawansowane rozwiązanie dedykowane do obsługi klientów przebywających na firmowym serwisie WWW. Wdrożenie systemu pozwala zmaksymalizować zyski ze sprzedaży online. Advice Online – nowy kanał komunikacji klienta
z firmą Komunikacja klienta z firmą na większości firmowych stron internetowych wymaga kontaktu telefonicznego lub napisania e-maila, na którego odpowiedź przychodzi niekiedy po kilku dniach. Udostępnienie nowych kanałów komunikacji, ściśle zintegrowanych z firmową stroną internetową i z innymi systemami takimi, jak CRM, Call Center lub Billing, jest intuicyjną i skuteczną alternatywą kontaktu, która pozwala klientom złożyć zamówienie lub otrzymać pomoc w czasie rzeczywistym.
Zamień osoby odwiedzające Twój serwis w klientów! Zastosowanie rozwiązania Advice Online do obsługi klientów przebywających na firmowej stronie internetowej w znaczący sposób ma wpływ na wzrost konwersji online. Odwiedzający, korzystając z zaproszenia lub przycisku pomocy, rozpoczynają rozmowę – czat, audio lub wideo – z konsultantem, przekazując mu swoje preferencje i dane kontaktowe, dzięki czemu konsultant może szybko reagować na potrzeby klienta i przeprowadzić go przez cały proces handlowy. System nie wymaga instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania, co czyni go wygodnym dla klientów i operatorów. Pozwala klientowi w intuicyjny sposób uzyskać interesujące go informacje.
Funkcjonalności Advice Online
» integracja z firmową stroną WWW, przycisk
rozmowy
» monitoring ruchu na stronie w czasie
rzeczywistym
» trzy kanały komunikacji z klientem: czat,
audio, wideo
» aktywne zapraszanie klientów do rozmowy
» rozpoznawanie klientów
» historia rozmów z klientami
» możliwość transferu rozmowy do innego
operatora
» integracja z systemami CRM, Call Center,Billing
Korzyści dla firmy
» wzrost sprzedaży internetowej
» spadek kosztów obsługi klienta
» wzrost satysfakcji klienta
» nowy kanał komunikacji