![]() |
Dane kontaktowe: Marek Godlewski, Prezes Zarządu tel. kom.: +48 601 946 642 Kontakt z: mgodlewski@mgmsystems.pl |
Przez wiele lat naszej kariery na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwami zdobyliśmy doświadczenie i specjalistyczną wiedzę w zakresie budowania i rozwijania działalności operacyjnej firm.
Jesteśmy organizacją doradczą skupiającą specjalistów z wielu dziedzin zarządzania, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z Klientami oraz z młodszymi kolegami, aby stale doskonalić kompetencje naszego zespołu.
Są to organizacje postrzegane jako liderzy w swojej branży (produkty i usługi), jak również dążące do doskonałości operacyjnej, dzięki której mogą konsekwentnie umacniać swoją pozycję, zdobywać trwałą przewagę konkurencyjną oraz wykorzystywać swój potencjał rozwoju, by generować zysk.
Skupiamy się na kompleksowym podejściu do organizacji. Rozpoczynamy zawsze od diagnozy stanu obecnego i porównujemy go z celami, jakie wyznaczyła sobie organizacja do osiągnięcia w krótkiej i dalekiej perspektywie czasowej. W przypadku, gdy organizacja nie ma jasno określonych celów lub napotyka na trudności w ich precyzyjnym i trafnym formułowaniu, pracujemy nad nimi, a także nad spójną i realistyczną wizją oraz misją firmy.
Nasza praca to: budowanie planu i wdrażanie zindywidualizowanych rozwiązań dla organizacji, w której istnieje ogromny, niewykorzystany dotychczas potencjał. Naszym zadaniem jest identyfikacja i uruchomienie pełnego zakresu zasobów organizacji Klientów.
Unikalna metodyka opracowana i rozwijana od 2001 roku przez konsultantów MGM, obejmująca:
1. Kompleksową analizę funkcjonowania przedsiębiorstw Klientów, na którą składają się:
a) Zewnętrzny audyt zarządzania w różnych obszarach, tj.: finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, produkcja, jakość, logistyka, infrastruktura techniczna (budynki, sieci zasilające w media, park maszynowy,środki transportu), infrastruktura IT, zarządzanie niezgodnościami i incydentami, zarządzanie ciągłością działania (Business Continuity Management), zarządzanie projektami.
b) Moderowana samoocena organizacji w oparciu o model doskonałości Europejskiej Fundacji Zarządzania Jakością – EFQM (European Foundation for Quality Management).
c) Odzwierciedlenie sekwencji procesów realizowanych przez organizacje Klientów oraz powiązań pomiędzy procesami przy wykorzystaniu pakietu iGrafx firmy Corel, uzupełnionego o autorskie rozwiązania MGM Systems, dwukrotnie nagrodzone Medalem Europejskim przyznawanym przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club (w tym w kategorii „Usługa” za metodykę wdrażania zintegrowanych systemów zarządzania z wykorzystaniem pakietu iGrafx).
2. Optymalizację procesów realizowanych przez organizacje Klientów.
3. Optymalizację struktur organizacyjnych.
4. Przygotowanie organizacji Klientów do wdrożenia systemów wspierających zarządzanie (m.in. poprzez opracowanie strategii optymalizacji, specyfikacji funkcjonalnych, odpowiedni dobór narzędzi, zakresu i specyfikacji współpracy pomiędzy systemami – map powiązań).
5. Wdrożenie rozwiązań autorskich usprawniających zarządzanie przedsiębiorstwem, takich jak RTM System (pakiet narzędzi do wspomagania zarządzania organizacjami poprzez procesy).
6. Wdrożenie rozwiązań partnerów technologicznych w zakresie sprzętu i oprogramowania.
7. Nadzór merytoryczny nad wdrożeniami rozwiązań stron trzecich (w tym zarządzanie projektem wdrożeniowym).
8. Wsparcie Klientów w zakresie ciągłego doskonalenia zarządzania w oparciu o cykl PDCA.
Pozostajemy w kontakcie z organizacją również po zakończeniu pracy nad danym projektem – udzielamy wsparcia w utrwalaniu wprowadzonych zmian i kontynuacji wdrażanych działań. Jeżeli istnieje taka potrzeba, jesteśmy również gotowi podejmować odpowiedzialność za określone obszary działalności Klientów (Interim Management).